Skip to content

Dag 28 – deurtjes van de keukenkastjes

4 maart 2014

Ik ben lange tijd weg geweest hier, ik zag dat mijn laatste bericht van juli 2013 was… Na een tijd in Rijswijk woon ik inmiddels weer in Amersfoort. En hier is nog genoeg op te ruimen!

Vandaag heb ik de deurtjes van de keukenkastjes eens aangepakt. Vooral rond de handgreepjes waren ze vlekkerig, vettig, smoezelig. Je moet goed kijken om het te zien, maar in real life is het goed te zien…

foto 1
Flink boenen met wat citroendoekjes en bij hardnekkiger vuil met allesreiniger en een schuursponsje… En dan is dit het resultaat, lekker fris weer!

foto 3

Meteen ook nog even wat andere delen van mijn huis met een citroendoekje schoongeboend: de lichtknopjes en de deur van mijn woonkamer naar de gang. Hier zie je (als je goed kijkt…) hoe het er van tevoren nog uitzag:

foto 2
Inmiddels is deze deur, aan beide kanten, weer helemaal schoon van vlekjes. Ik vraag me af hoe ik vlekjes op meer-dan-ooghoogte voor elkaar heb gekregen op die deur, maar goed, ze zaten er én zijn er inmiddels weer vanaf 🙂

Verder vandaag nog een flinke hand-afwas gedaan. Aanrecht is weer leeg, straks nog even een doekje eroverheen en dan is de keuken weer een stukje verder op orde 🙂

From → Blog

2 reacties
  1. Fijn toch als je meteen resultaat ziet!

Geef een reactie

