Skip to content

Dag 27 – Verhuisdozen pakken

20 juli 2013

Ik ben flink aan het inpakken hier. Nee, niet voor een lekkere vakantie, maar voor de verhuizing die eraan staat te komen. Per 1 augustus ga ik samenwonen in Rijswijk. Spannend maar vooral ook leuk natuurlijk 🙂 En tja, dat vergt een heeeeele hoop inpakwerk! Maar: met één of twee dozen per dag gaat het al snel de goede kant op 🙂

foto-39

Uiteraard probeer ik ook op te ruimen en spullen weg te doen: opgeruimd staat netjes!

In het kader van The 100 Things Summer Challenge de volgende update:

Poeh, de afgelopen dagen kwamen er heel wat dingen mijn huis binnen…

– Na een bezoekje aan mijn ouders: tijdschrift + krantenartikel: +2
– tijdschriften per post: +2
– Goodiebag van de Libelle Academy waarvoor ik een cursus over omgaan met uitstelgedrag schrijf: +8
– boek te leen van m’n moeder: +1
– boekje Alles netjes opgeruimd: tja, dat is dan wel +1, maar het zorgt uiteindelijk hopelijk voor min-heel-veel! 🙂 +1

Totaal: +14

Gelukkig gingen er ook weer wat dingen de deur uit:

– De Psycholoog: vakblad voor psychologen, van m’n moeder gekregen. Doorgelezen en weg gedaan: -1
– 2x De Stad Amersfoort: huis-aan-huis-krant, doorgelezen en weg gedaan: -2
– Flyer van een theaterstuk dat al geweest is: -1
– Tijdschrift van de Quakers, doorgelezen en weg gedaan: -1
– OneWorld tijdschrift: doorgelezen en weg gedaan: -1
– 2 cadeautjes voor een vriend zijn verhuisd naar de doos-met-spullen-die-sowieso-de-deur-uit-gaan 🙂 -2
– brillenkoker van mijn zonnebril gaat de deur uit via Ikgeefweg of anders naar de kringloop: -1

foto-38
– spaarkaart voor pannen van de Plus-supermarkt gaat weg via Ikgeefweg of het prikbord van de supermarkt: -1
– tijdschrift Living van maart/april 2004. Het blijft een mooi tijdschrift! Ik heb er wat dingen uitgescheurd om te scannen (daarna kunnen die blaadjes dan ook weg) en de rest ligt nu alvast bij het oud papier: -1
– boekje dat ik van mijn moeder heb geleend gaat in de doos-met-dingen-die-naar-andere-mensen-gaan: -1
– boekje dat ik al eerder van mijn moeder had geleend gaat ook in die doos: -1
– 3 boeken van mijn ex gaan ook in de doos-met-dingen-die-naar-andere-mensen-gaan. Op een later moment eens regelen dat die boeken ook echt bij hem terecht komen: -3

Totaal: -16.

Totaal van de afgelopen dagen: +14 – 16 = -2. Gelukkig toch in de min! 🙂

Totaal dag 26: -36
Nu: -2

Grand total: -38. Het gaat langzaam, maar het blijft wel de goede kant op gaan! 🙂

From → Blog

Geef een reactie

Geef een reactie

