Skip to content

Dag 26 – weer een paar boeken de deur uit

12 juli 2013
  • AdRem binnen gekomen (+1), doorgelezen en weg gedaan (-1), totaal: 0
  • Flow Vakantieschrijfboek te koop aangeboden: -1
  • Boek “Een soort Engeland” te koop aangeboden: -1
  • Boek “Het recept voor liefde” ligt klaar om terug te gaan naar mijn zusje: -1

foto-37

Ook heb ik vandaag alle dingen die ik ga verkopen/naar andere mensen gaan etc. in één grote doos bij elkaar gelegd. Dan zijn ze alvast ‘weg’ uit mijn huis en dat geeft een opgeruimd gevoel!

Totaalscore gister: -33, vandaag -3 dus totaal -36 nu.

Morgen ga ik naar een housewarming van een vriendin en zij heeft nog een hele stapel DVD’s/cd’s voor me liggen… Dat wordt dus weer een hoop +…. Het zijn spullen die ik gratis van iemand kon overnemen die bij haar in de buurt woonde, dus zij heeft ze voor me opgehaald. Morgen neem ik ze dus eindelijk mee mijn kant op. Gelijk maar even kijken welke dingen ik daarvan écht wil bewaren en welke ik gelijk weer een nieuwe bestemming/eigenaar ga proberen te geven 🙂

From → Blog

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Dag 27 – verhuisdozen pakken | Opgeruimd staat netjes

Geef een reactie

