Skip to content

Dag 25 – boeken in de verkoop

11 juli 2013

Al een tijdje heb ik een aantal boeken te koop staan via bol.com, maar ik heb ze nu ook geplaatst in de Facebook-groep Boeken te koop/gezocht. Wie weet levert dat wat op? Hopelijk vinden ze binnenkort een nieuwe eigenaar en kunnen ze hier echt de deur uit!

foto-35 foto 4-24 foto 1-41 foto 4-25 foto 3-32 foto 5-17 foto 5-18 foto 3-33 foto 1-42Dat is dan gelijk -9 voor The 100 Things Summer Challenge 🙂 Of mag ik ze nog niet meetellen zo lang ze nog niet echt de deur uit zijn? Ik ga ze gewoon verzamelen in een doos met dingen die weg gaan en dan mag ik ze ook tellen vind ik 🙂

Van de week heb ik ook mijn kapotte strijkplankhoes weg gedaan, dus dat is ook weer 1 dingetje de deur uit. Uiteraard komt er wel weer een nieuwe t.z.t. en die zal ik dan als +1 meetellen.

Bij de Gamma kocht ik een hele stapel verhuisdozen en toen kreeg ik er gratis een kleine modelauto bij, +1 dus. Maar: die gaat ook gelijk weer de deur uit, daar ga ik een kind blij mee maken 🙂 Dat is dus gelijk ook weer -1.

foto-36

Verder gaat dit zelfgemaakte kerstboompje de deur uit. Ooit leerde ik van een collega hoe je van een tijdschrift zo’n kerstboom maakt. Leuk om te doen en een leuke manier om je oude tijdschriften te recyclen. Tegen de tijd dat het weer kerst is maak ik wellicht een nieuwe, voor nu mag deze bij het oud papier 🙂

foto 1-43Bij het inpakken van de verhuisdozen kwam ik dit pasje tegen van een videotheek in Nijmegen. Daar woon ik al niet meer sinds 2006. Weg ermee!

foto 2-42

In 2011 ben ik in Schotland op vakantie geweest, maar het jaar daarvoor had ik al plannen om die kant op te gaan. Deze folder uit 2010 mag natuurlijk gewoon bij het oud papier, evenals de reclamewaaier (zonder het plastic ‘knoopje’) van FBTO. Blijkbaar kon ik toen een ticket krijgen als ik een verzekering bij hen had afgesloten destijds. Geldig tot ergens in 2010. Weg ermee!

foto 4-26

foto 3-34

De score van gister: -3

9 boeken weg: -9

16 boeken weg op Dag 23: -16

strijkplankhoes weg: -1

modelauto: +1 en -1 = 0

papieren kerstboom: -1

videotheekpasje: -1

reisfolder: -1

reclameflyer: -1

Totaal: -33

Ik ben goed op weg! 🙂

From → Blog

Geef een reactie

Geef een reactie

