Spring naar inhoud

Dag 11 – het koffertje

4 maart 2013

Vorig weekend logeerde ik bij mijn ouders. Het kleine koffertje dat ik mee had, staat hier nog steeds, onuitgepakt. Een mooi klusje om eens aan te pakken, anders staat ie er over enkele dagen (of misschien zelfs weken…) nog. En hij staat in de weg!

foto 1-23

Dit zit er allemaal in:

foto 2-23

Kleding kan gelijk in de was, broekriem in de kast. Het koffertje gaat in de bergruimte onder mijn bed, maar eerst vul ik ‘m nog met een eenpersoonsdekbed dat ik bewaar voor als ik gasten heb. Zo ga ik slim met mijn ruimte om πŸ™‚ De was zit inmiddels in de droger en kan straks weer netjes de kast in. Makkelijk te vinden en weer helemaal schoon en fris πŸ™‚

From → Blog

2 reacties
  1. oooh wat herkenbaar :-/
    ik had het koffertje van een logeerpartij wel uitgepakt, maar laten staan op de overloop. Het heeft 2 weken daar ‘gewoon’ gestaan, voordat manlief het op de vliering heeft gegooid… had ik natuurlijk zelf allang kunnen doen, maar op een gegeven moment zie je het helemaal niet meer staan blijkbaar…

  2. Welmoed permalink

    snap helemaal wat je bedoelt πŸ™‚ Had datzelfde met die kerstboom die hier nog stond. Ik ‘zag’ ‘m gewoon niet meer πŸ™‚ Nu toch wel weer fijn dat kerstboom en koffertje weer netjes opgeruimd zijn πŸ™‚ Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit soort dingen haha πŸ™‚

Plaats een reactie